Держгідрографія перейшла на е-документообіг

Сьогодні обмін електронними документами вже не новина чи модний тренд, а вимога 21 століття. Задля заощадження часу та ефективнішого виконання доручень Держгідрографія впровадила систему електронного документообігу.

Відтепер Держгідрографія здійснює обмін документами через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ), який дозволяє установі оперативно обмінюватись документами з центральними органами виконавчої влади, підприємствами та іншими організаціями. Усі ділові процедури у сферах реєстрації та опрацювання вхідної, вихідної та внутрішньої документації відбуваються в електронному вигляді. Наразі е-документообіг повноцінно працює тільки в апараті управління Держгідрографії. Але найближчим часом усі філії установи будуть оснащені необхідним технічним обладнанням та ліцензіями для електронного діловодства.

«Електронний документообіг значно заощаджує час, адже скорочує ланцюжок паперових дій та навіть дозволяє ставити цифрові підписи з допомогою смартфонів. Враховуючи те, що деякі філії установи знаходяться за сотні кілометрів від апарату управління, зараз оптимізується електронне спілкування для ефективнішого виконання доручень. Раніше всі рішення проходили багато рівнів узгодження в паперовому вигляді. Зараз ми спрощуємо цю систему, адже наша країна взяла курс на «державу в смартфоні» і ми також стаємо сучаснішими», – коментує начальник Держгідрографії Олександр Щипцов. 

Також е-документообіг дає змогу оперативно здійснювати узгодження документів між структурними підрозділами установи з моменту їх створення до моменту виходу в електронному вигляді з установи. Електронний документ має таку ж юридичну силу, як і паперовий.