На Воронцовському маяку встановлено обладнання АІС ЗНО з метеостанцією

ДУ «Держгідрографія» продовжує забезпечувати безпеку мореплавства та дотримуватися рекомендацій міжнародних організацій щодо оснащення вітчизняних морських та річкових судноплавних шляхів сучасними засобами навігаційного обладнання.

Впродовж листопада поточного року на башті маяка Воронцовський, розташованого у Одеському морському торговому порту, фахівцями підрядника Держгідрографії встановлено обладнання автоматичної ідентифікаційної системи засобів навігаційного обладнання (АІС ЗНО) з метеостанцією (Carbon AIS AtoN type 3).

 

Вже завершено пусконалагоджувальні роботи, й наразі триває оформлення дозвільної документації з Українським державним центром радіочастот (УДЦР).

  • Встановлення обладнання АІС ЗНО на маяку Воронцовський дасть можливість фахівцям з управління ЗНО Держгідрографії передавати та отримувати інформацію каналами АІС й таким чином збільшити інформативність АІС що, в свою чергу, сприятиме підвищенню безпеки судноплавства на підходах до Одеського морського порту, а судноводіям – ідентифікувати об’єкт за будь-яких погодних умов та передавати та отримувати інформацію каналами АІС, в тому числі і метеорологічну.

 

  • Результати використання зазначеного обладнання АІС ЗНО на берегових / плавучих ЗНО сприятиме у перспективі прийняттю рішення фахівцями щодо розбудови системи моніторингу ЗНО на базі АІС ЗНО.
Встановлений АІС ЗНО (Carbon AIS AtoN type 3) з метеостанцією 
на башті маяка Воронцовський
Встановлений АІС ЗНО (Carbon AIS AtoN type 3) з метеостанцією на башті маяка Воронцовський

Основним призначенням комплекту АІС ЗНО є підвищення безпеки та ефективності судноплавства одним чи декількома способами, зокрема:

  • забезпечення надійних і всепогодних можливостей ідентифікації плавучих ЗНО та суден;
  • передача повідомлень про точне місцезнаходження ЗНО;
  • передача метеорологічної інформації;
  • забезпечення додаткових можливостей завдяки використанню віртуальних ЗНО у випадках, коли установка реальних ЗНО з технічних або функціональних причин неможлива;
  • забезпечення оперативного позначення нових навігаційних небезпек з використанням віртуальних ЗНО;
  • моніторинг стану ЗНО;
  • збір інформації в реальному часі про стан ЗНО;
  • дистанційний контроль зміни параметрів ЗНО;
  • збір статистичних даних щодо надійності ЗНО;
  • розширення зони дії системи моніторингу.